Hjelp til registrering og handel
Vi håper du finner det du leter etter i butikken vår og at den er nyttig med alle sine produkter, brosjyrer og linker. Har du konstruktive tilbakemeldinger, ikke nøl med å ta kontakt med Ørjan som er ansvarlig for nettbutikken.
Sentralbord 38 27 88 88, tast 1.
Direkte: 951 52 822
E-mail: orjan.hagen@dentalnet.no
Er du kunde og vi har din mailadresse registrert?
Da kan det være du kan trykke «logg inn» øverst til venstre og benytte «Glemt passord»-knappen. Du vil da få et nytt passord tilsendt automatisk. Får du ingen mail innen 10 minutter, må du sende en mail til Ørjan eller fylle ut skjemaet i «Bli kunde»-feltet.
Lagerstatus
Noen varer vil være merket «ikke på lager». Dette kan skyldes at vi er tomme, at nye er på vei inn eller at det er en bestillingsvare.
Bestill gjerne, vi bekrefter orderen første arbeidsdag med forventet leveringstid. Du har muligheten til å avbestille.
Bytte passord
Når du er innlogget kan du bytte passord i innloggingsbildet ved å trykke på «Endre info». Her han du korrigere kontaktinformasjon. I innloggingsbildet har du muligheten for å klikke på knappen «melde adresseendring» for å gi oss informasjon om permanente endringer vi skal registrer på kontoen din. Du kan også benytte kommentarfeltet i orderen når du avslutter ordren.
Våre salgs- og leveringsbetingelser: Priser og betalingsbetingelser.
Flerbruker
Det er bare å ta kontakt for registrering av flere brukere på samme kundenummer.